Bicicleta electrica Tornado TRD 10 review si notificarii tehnice

     Bicicleta electrica Tornado TRD 10 model 2018 cu design clasic de culoare rosie este ideala pentru persoanele indiferent de varsta, femei si barbati cu agilitate in miscari, care doresc sa isi mentina mobilitatea si a scapa de kilogramele nedorite. Folosind acest vehicul zilnic va ajuta sa va miscati mai usor la locul de munca daca este in apropiere in raza de actiune a bicicletei. Aveti mai multa energie si pofta de viata; Motorul electric nu produce gaze poluante, cu efect de sera. Consumul energetic este mai mic ca valoare fata de un bilet de calatorie in mijloacele de transport in comun. Acest model cu dimensiunile de: (L, l, H)mm 1770 x 750 x 1070 cu inaltimea de la sol la pedale de 17 cm o greutate de 27 Kg si nu ocupa mult loc. Cu toate ca are aceasta greutate bicicleta este destul de accesibila pentru a o ridica si transporta. In primul rand, este perfect echilibrata, centrul de greutate este exact la mijlocul bicicletei. In al doi-lea rand, are destule zone pentru a fi tinuta cu ambele maini. Si cantareste destul de putin cu toate accesoriile din dotare. Inaltimea si design-ul cadrului ne indica faptul ca Tornado TRD 10 este o bicicleta buna de a fi folosita de sexul masculin. Design-ul bicicletei este adaptat pentru instalarea accesoriilor standard pentru biciclete, de exemplu suportul pentru sticla. Bicicleta vine cu aripi de protectie pentru roti si suport portbagaj spate si este livrata aproape asamblata. Dupa ce o scoateti din colet, trebuie doar sa montati roata din fata (axul cu piulitele incluse), sa montati ghidonul si saua, sa montati pedalele si sa atasati si farul. Kitul de montare include toate cheile si dispozitivele de fixare necesare pentru acest model. Tornado TRD 10 functioneaza precum o bicicleta clasica sau cu propulsie electrica si va permite sa efectuati plimbari in curte in parc sau pe pistele speciale din oras. Cadrul bicicletei este facut dintr-un material foarte rezistent din otel, ce dau nastere unui produs extrem de solid. Tehnologia de vopsire la temperaturi joase a cadrului face ca produsul sa arate perfect si, in plus, are o rezistenta ridicata la coroziune. Persoana care foloseste acest vehicul poate sa aiba o inaltime minima de 150 cm si maxima de 210 cm, cu o greutate maxima de 110 Kg. Saua bicicletei este confectionata din piele de inalta calitate, cu o buna ventilatie si elasticitate, imbunatatind confortul cu scopul de a reduce oboseala in timpul conducerii pe trasee lungi. In plus saua ergonomica a bicicletei este dotata si cu un sistem de amortizare socuri Shock Sistem pe stalpul de sprijin al sei ce permite ca acest vehicul sa circule si pe trasee cu grad mediu de dificultate cum ar fi pajistile cu iarba din parcurile naturale sau teren accidentat cu grad mediu. Atat seaua cat si ghidonul cu dispozitiv de amortizare socuri au un sistem ajustabil pe inaltime pentru a se adapta la persoanele cu inaltimi diferite. Singurul dezavantaj este ca aveti nevoie de o cheie hexagonala pentru ajustare. Saua din dotare este de tip urban, cu dimensiuni largi. Saua se poate regla, pe orizontala inainte si inapoi, precum si unghiul de inclinare. Sistemul dublu de franare la mana cu actionare din ghidon de pe partea stanga, actioneaza sabotul de franare pe disc de productie amonima cu care este echipata roata din spate. Iar sistemul de franare la mana cu actionare din ghidon de pe partea dreapta, actioneaza sistemul cu frane V-Brake de productie amonima cu care este echipata roata din fata. Sistemul de franare pe disc de la roata din spate s-a copiat de la motocicleta si sa adaptat acestui vehicol, cu unele modificari. Acest sistem de franare consta dintr-un disc (rotor), care este fixat pe butucul roti din spate, cu etrierul, fixat pe cadru, precum si un cablu care conecteaza manerul etrierului de levierul franei de pe ghidon. Acest tip de frana pe disc de la roata din spate are o performanta ridicata de franare, funcționeaza bine în conditii meteo dificile, nu necesita o ajustare constanta si au un termen mare de fuctionalitate daca sunt ingrijite adecvat. Actionarea franelor se face, desigur, cu ajutorul unui cablu. Cu toate acestea, sistemul dublu de franare functioneaza bine, este foarte rezistenta si franeaza ambele roti aproape instantaneu la orice viteza cu care se deplaseaza bicicleta. Iar in cazul franarii de urgenta, ciclistul poate mari forta de franare pentru a scurta distanta de franare. Pentru siguranta si protectia noastra bicicleta are in dotare si un sistem de semnalizare LED cu dioda luminiscenta de culoare rosu sub sa. Aceasta semnalizare se aprinde noaptea cand farul este aprins, iar cand frana este apasata stopul semnalizeza cu o intensitate mai mare pentru a atrage atentia, iar motorul electric este oprit. Iar pentru a participa la traficul urban si pe timpul noptii bicicleta are in dotare si un sistem de iluminare cu spot tip LED cu diode luminiscente cu lumina alba de 3 W ce te va ghida in siguranta spre destinatia dorita. Oglinzile retrovizoare din dotare sunt folosite pentru a verific tot timpul, mai ales in momentul depasirilor, daca exista si alte vehicule in spate. Bicicleta are in dotare si o sonerie plasat in corpul sistemului de iluminare. Soneria are si un semnal electronic si monofonic, unde semnalul suna destul de tare, in schimb sunetul nu este deloc asemanator cu apelul obisnuit de “ding-dang”. Pe manerul ghidonului din dreapta este instalata o maneta a franei din fata. Iar pe ghidonul din stanga se afla instalata o maneta a franei din spate si un mic panou de control cu 2 butoane: cu butonul rosu aprindem sau stingem farul din fata iar cu butonul verde soneria. În partea dreapta se afla un indicator al stari de incarcare al bateriei. Aceasta unitate de control electronica ne prezinta prin semnalizari cu LED-uri nivelul de incarcare al bateriei. Cand se sting LED-urile insemna ca bateria se descarca, iar cand a mai ramas numai un LED bateria este descarcata complet. Cand porniti bicicleta afisajul panoului de bord se activeaza. Pentru a conduce in mod asistat cu motorul electric, dupa ce porniti bicicleta, va urcati pe bicicleta si va deplasati la inceput cu ajutorul pedalelor. Dupa ce atingeti viteza de 3-5 Km/h prin pedalare, motorul electric va porni automat si va va deplasa pana la viteza maxima de 25 Km/h. Daca va opriti din pedalare si motorul electric se opreste automat. Daca doriti sa va deplasati cu bicicleta fara sa fiti asistat de motorul electric nu mai este nevoie sa porniti motorul electric. Schimbatorul de viteze mecanic este folosit pentru a schimba mecanic vitezele de pedalare, prin rotirea in stanga sau spre dreapta a levierului. Bicicleta electrica Tornado TRD 10, 250W, 25km/h, acumulator Li-Ion 36V/10Ah, Rosu     Cele 2 roti din dotate cu anvelopa CST din China avand diametrul de 66,04 cm (26 × 1,75 “) sunt de tip tubless pentru a amortiza socurile transmise ghidonului de denivelari ale terenului. Umflarea rotilor se poate realizata printr-un ventil standard cu ajutorul unei pompe de mana sau al unui autocompresor. In plus modelul benzii de rulare al anvelopei ne arata ca bicicleta poate sa se deplaseze si pe drumuri grele nepavate. Ansamblu pedalier este simplu format dintr-un carucior, o roata dintata cu o carcasa protectoare din plastic, tije din aluminiu si pedale. Acest model nu este dotat cu dispozitiv de tensionare al lantului si gradul de tensiune al lantului este reglat numai de pozitia de fixare a rotii din spate. Roata dintata de la pedale are 36 de dinti, iar cea din spate de la roata are 16 dinti, astfel, ca raportul de transmisie de la pedala la roata este 1: 2,25. Intr-o cadenta de circulatie tipic „urban“ de 50-80 rpm viteza de deplasare teoretica pedaland pe acest model ar trebui sa fie intre 20 si 30 km/h. Pentru siguranta si protectia noastra bicicleta are in dotare claxon, un far un cu sistem de iluminare cu LED si ochi de pisica sub sa cu stop pe frana. Motorul brushless fara perii de la acest model cu o putere de 250 W cu un cuplu de 10,5 Nm este de tip independent fiind alimentat de un acumulator de curent continuu. Bateria ce suporta 800 de cicluri de incarcari, cu capacitate de capacitate 10 Ah si tensiunea de 36 V are circuite electronice multiple de protectie cu egalizarea incarcarii celulelor acumulatorului cu protectie la: supratensiune, supracurent, scurt-circuit, protecție împotriva supraîncarcarii, de protecție a temperaturii, protectie de descărcare baterie ce se activeaza la descarcarea acumulatorului la 15% din capacitate, protectie de inversare a prizei. In partea dreapta a bateriei exista un buton pentru pornirea bicicletei electrice (ce se aprinde semnalizand cu culoarea rosu atunci cand il porniti), precum si un conector de incarcare cu 3 pini, acoperit cu un capac de silicon. Pentru a separa complet bateria de bicicleta, trebuie sa deconectati cei 4 conectori. Astfel, bateria Tornado TRD 10 poate fi pusa la incarcat si fara vehicul. Bateria de la acest model cu Lithium are o durata de functionare mai mare fata de bateriile standard, timpul de functionare al acestui model fiind de 80/110 de minute in functie de natura terenului si de greutatea conducatorului. Cand bateria se incarca LED-ul incarcatorului este rosu iar cand sa incarcat complet culoarea LED-ului este verde. Motorul de la acest model cu o putere nominala de 250 W este de tip independent la roata din spate fiind alimentat de un acumulator de curent continuu cu tensiunea nominala de 36 V si maxim de 42 V, cu Litiu-Ion avand capacitatea bateriei de 360 Wh(36V/10 Ah). In interiorul roti motoare, exista si un reductor si un ambreiaj liber care permite bicicletei sa ruleze si fara motor. Aceasta baterie Litiu-Ion este conceputa pentru a proteja mediul cu o performanta ridicata de incarcare, fiind si foarte usoara, oferind si un timp de folosire mai indelungat. Bateria este reincarcabila pe o durata de 4 ore, sau 6 ore pentru o incarcare de 80% a bateriei, pentru o functionare fara probleme. Temperatura de functionare a bateriei este cuprinsa intre -10°C/+40°C, cu autonomie maxima intre +20°C/+30°C. Statia de incarcare de 42 V/2 A (AC 100V – 240V) se poate conecta de la o priza obisnuita cu tensiunea de 220 V. Alternativ, puteti lua cu dumneavoastra incarcatorul si efectua incarcarea acesteia la scoala sau la birou, pe perioada pe care dumneavoastra o petreceti studiului sau lucrand, generand o autonomie extinsa. Distanta maxima parcursa la modul asistata este de 40 km cu o inclinare a terenului de maxim 15°. In general, viteza maxima motorizata, chiar si in conditiile unei bateri slabe va fi de 20 km. Totul depinde de conditiile de drum, greutatea persoanei, temperatura mediului exterior si modul de conducere. Conducatorii cu greutatea sub 60 kg pot urca pante de pana la 18°. Viteza este controlata din actionarea de pe ghidon in 6 trepte cu functie de control al vitezei. In acest sens acest model este dotat cu 6 pinioane la roata din spate. Langa roata din spate exista si un picior de sprijin cu arc pe care bicicleta poate fi lasata intr-o pozitie de parcare verticala. Piciorul de sprijin este destul de solid si arata de la prima vedere destul de rezistent. De acest model se pot folosi: elevii, studentii care vor sa ajunga in timp util la scoala, dar si pentru adultii care vor sa evite traficul din oras sau in weekend in zone linistite. Aceasta bicicleta respecta standardul european de siguranta EN957 si este certificat CE respectand directiva EU ROHS; EN15194 cu continut limitat de materiale daunatoare. Pachetul ce insoteste aceasta oferta contine: bicicleta, 5 chei de montat, un alimentator, un manual si certificatul de garantie. Bicicleta electrica Tornado TRD 10 se foloseste in felul urmator: Va asezati confortabil pe saua bicicletei si va plimbati pentru o viata mai frumoasa.

Recomandare:

     Consider ca este alegerea perfecta daca iti doresti o bicicleta electrica cu adevarat performanta disponibila la un pret foarte bun: Verifica oferta pret

     Primesti garantie 2 ani iar transportul este gratuit pana la tine acasa daca o comanzi de aici

     Profita zilele acestea de reduceri si achizitioneazo chiar mai ieftin de atat: Verifica pret redus

Bicicleta electrica Tornado TRD 10, 250W, 25km/h, acumulator Li-Ion 36V/10Ah, Rosu

Lasă un răspuns