Tricicleta Electrica SB60+ review

     Tricicleta electrica SB60+ cu design de culoare negru este ideala pentru persoanele indiferent de varsta, femei si barbati cu mobilitate scazuta, cat si pentru cei care isi doresc un mijloc de transport alternativ confortabil.     Folosind acest vehicol zilnic va ajuta sa va miscati mai usor la locul de munca sau la piata daca este in apropiere in raza de actiune a tricicletei. Aveti mai multa energie si pofta de viata; Tricicleta nu necesita loc de parcare; Motorul electric nu produce gaze poluante, cu efect de sera. Consumul energetic este mai mic ca valoare fata de un bilet de calatorie in mijloacele de transport in comun. Aceasta tricicleta electrica are numai un singur mod de deplasare, complet pe tractiune electrica. Acest model cu dimensiunile de: (L, l, H)cm 110 x 70 x 120 are o greutate de 35 Kg impreuna cu bateria si toate accesoriile si nu ocupa mult loc. Tricicleta in primul rand, este perfect echilibrata, centrul de greutate este exact la mijlocul vehicolului. In al doi-lea rand, are destule zone pentru a fi tinuta cu ambele maini. Si cantareste mai putin decat ar trebui cu toate accesoriile din dotare. Inaltimea si design-ul cadrului ne indica faptul ca tricicleta electrica SB60+ este o tricicleta buna de a fi folosita de ambele sexe. Acest model vine si cu aripile de la roti montate. In acest scop tricicleta este livrată aproape asamblata. Tricicleta soseste impachetata complet, cu legaturile la baterii facute, tot ce trebuie sa faceti este sa uniti cele 2 parti componente si sa montati ghidonul. Tricicleta electrica SB60+ functioneaza numai cu propulsie electrica si va permite sa efectuati plimbari in curte in parc sau pe pistele speciale din oras sau sa parcurgeti drumul dus si intors de la servici. Cadrul tricicletei este facut dintr-un material foarte usor si rezistent din aliaj de aluminiu, ce dau nastere unui produs extrem de solid. Tehnologia de vopsire la temperaturi joase a cadrului face ca produsul sa arate perfect si, in plus, are o rezistenta ridicata la coroziune. Persoana care foloseste acest vehicul poate sa aiba o inaltime minima de 150 cm si maxima de 210 cm, cu o greutate maxima de 120 Kg. Saua este suficient de lata si ventilata pentru a sta confortabil pe ea, desi nu exista resorturi speciale sub ea. Saua cu spatar de sprijin are sistem de ajustare a pozitiei pe verticala al scaunului.     Cele 3 roti din dotare, cu diametrul diferit de 16 inch (40,64 cm) in fata si de 10 inch (25,4 cm) rotile din spate, sunt de tip tubless cu camera pentru a amortiza socurile transmise ghidonului de denivelari ale terenului. Solutia tehnica de a adopta doua tipuri de roti cu diametrul diferit sa luat din considerentul de a avea o aderenta mai buna la rulare, de a elimina trecerea mai usoara peste borduri si de a evita datorita unghiului de inclinare a cadrului, aruncarea in fata a ocupantului acestui vehicol, la o franare mai dura a roti din fata.     Umflarea celor trei roti se poate realizata printr-un ventil standard cu ajutorul unei pompe de mana sau al unui autocompresor. Pentru siguranta si protectia noastra tricicleta are in dotare un far un cu sistem de iluminare LED cu 4 diode luminiscente si ochi de pisica cu iluminare sub sa pe cadru, cu stop pe frana.     In plus cadrul poate suporta si transportul unei persoane in spate in picioare, ce poate fi un insotitor, fiind dotat in acest scop cu o plarforma antiderapanta si o roata suplimentara mediana.      Tricicleta are in dotare si o sonerie plasat in corpul sistemului de iluminare. Soneria are si un semnal electronic si monofonic, unde semnalul suna destul de tare, in schimb sunetul nu este deloc asemanator cu apelul obisnuit de „ding-dang”.  Sistemul de franare la mana cu actionare din ghidon de pe partea stanga, actioneaza sabotul de franare pe disc cu diametrul de 110 mm, de productie amonima cu care este echipata roata din fata.     Franarea pe disc cu care este echipata roata din fata in momentul de fata este cel mai raspandit fiind instalat de obicei la bicicletele entry-level, înlocuind astfel franele V-brake. Sistemul de franare pe disc s-a copiat de la motocicleta si sa adaptat acestui vehicol, cu unele modificari. Acest sistem de franare consta dintr-un disc (rotor), care este fixat pe butucul rotilor din fata, cu etrierul, fixat pe cadru, precum si un cablu care conecteaza manerul etrierului de levierul franei de pe ghidon. Acest tip de frana pe disc de la roata are o performanta ridicata de franare, funcționeaza bine in conditii meteo dificile, nu necesita o ajustare constanta si are un termen mare de functionalitate daca este ingrijit adecvat. In plus sistemul de franare este dotat si cu inhibator de motor, ce consta tehnic prin oprirea motorului care nu mai accelereaza facand oprirea vehicolului mai sigura. Actionarea franei se face, desigur, cu ajutorul unui cablu. Cu toate acestea, acest sistem de franare functioneaza bine, este foarte rezistenta si franeaza roata aproape instantaneu la orice viteza cu care se deplaseaza tricicleta. Iar in cazul franarii de urgenta, ciclistul poate mari forta de franare pentru a scurta distanta de franare. Pe ghidonul din stanga se afla instalata maneta franei din fata. In plus cu butonul rosu actionam limitatorul de viteza iar cu butonul verde claxonul. Pe cadru se afla unitatea de comanda electronica cu ecran LCD. Aceasta unitate de control electronica ne prezinta de asemenea, in timp real date, cum ar fi: viteza, kilometrajul, setarile si monitorizarea erorilor cu scopul de a face conducerea bicicletei intr-un mod cat mai sigur. Acest model are in dotare 3 nivele care limiteaza viteza de deplasare: Primul nivel de limitare de viteza este de 10 Km/h, al doi-lea nivel de limitare de viteza este de 20 Km/h iar ultimul nivel de limitare de viteza este de 35 Km/h. Primul nivel de limitare de viteza este bine sa fie folosite la inceput pentru a te familiariza cu bicicleta in mers. Daca este activata functia de pilot automat, functia se activeaza daca pastram o viteza constanta timp de 10 secunde, functia este capabila apoi sa mentina o viteza constanta fara sa mai apasam pe acceleratie. Functia de pilotul automat se dezactiveaza in momentul in care apasam frana sau acceleratia. Plecarea de pe loc a bicicletei se face prin apasarea butonului On, cu care acceleram bicicleta, iar afisajul electronic al autonomiei te anunta cat timp mai ai la dispozitie. Pentru siguranta acestui vehicol, tricicleta este dotata si cu o cheie de contact, cu care facem legatura electrica a bateriei cu panoul de comanda si prin a doua pozitie de activare a farului din fata si a stopului spate cu LED-uri. Stopul din spate se activeaza numai cand actionam frana.     Roata moto din fata contine pe ax un motor de 500 W. Pe partea dreapta a roti motor se afla alimentarea cu energie a motorului care are un sistem de protectie mecanic ce protejeaza circuitul de alimentare de eventualele socuri mecanice produse accidental. Motorul de la acest model cu o putere de 500 W este de tip brushless fiind alimentat de un acumulator de curent continuu cu tensiunea de 36 V, cu Lithium cu capacitatea bateriei de 12 Ah. Acest tip de motor brushless, a caror constructie a permis eliminarea periilor de carbon, introduce un set de avantaje sesizabile de la prima utilizare: nivel de zgomot redus, absenta vibratiilor, control imbunatatit al turatiei, eliminarea emisiilor electromagnetice. Toate aceste avantaje sunt dublate de durabilitatea si robustetea ansamblului din care au fost eliminate elementele supuse uzurii, periile de carbon. Acest motor fiind proiectat tehnologic pentru a beneficia de durabilitate maxima in utilizare. Bateria are circuite electronice multiple de protectie cu egalizarea incarcarii celulelor acumulatorului cu protectie la: supratensiune, supracurent, scurt-circuit, protecție împotriva supraîncarcarii, de protecție a temperaturii, protectie de descărcare baterie, protectie de inversare a prizei. Carcasa de protectie este foarte rezistenta si protejeaza bateriile de stropii de noroi si de ploaie. Bateria de la acest model cu Lithium are o durata de functionare mai mare fata de bateriile standard, timpul de functionare al acestui model fiind de 60/70 de minute in functie de natura terenului si de greutatea conducatorului. Bateriile Lithium sunt concepute pentru protecţia mediului şi cu o performanţă ridicată, sunt si foarte usoare, oferindu-ne un timp de folosire mai indelungat. Bateriile acestui model sunt reincarcabile pe o durata de 4-6 ore, sau 180 min pentru o incarcare de 80% a bateriei, pentru o functionare fara probleme. Temperatura de functionare a bateriei este cuprinsa intre -10°C/+40°C, cu autonomie maxima intre +20°C/+30°C. Bateria cu alimentator integrat cu greutatea de 2 Kg se poate conecta de la o priza obisnuita cu tensiunea de 220 V. În partea stanga a bateriei exista si un comutator de pornire al bicicletei cu un conector de incarcare al bateriei, acoperit cu o capacel de protectie din silicon. Viteza maxima a bicicletei este de 30-35 Km/h iar distanta maxima parcursa este de 35-40 Km, cu o inclinare a terenului de maxim 20°. Viteza este controlata din actionarea de pe ghidon cu funcție de control al vitezei de croazieră cu un singur buton. Aceasta tricicleta respecta standardul european de siguranta EN957 si este certificat CE respectand directiva EU ROHS; EN15194 cu continut limitat de materiale daunatoare. Pachetul ce insoteste aceasta oferta contine: tricicleta, surubelnita, un alimentator, un manual si certificatul de garantie. Tricicleta electrica SB60 se foloseste in felul urmator: Va asezati confortabil pe saua bicicletei cu inaltime ajustabila si va plimbati pentru o viata mai frumoasa.

Recomandare:

     Consider ca este alegerea perfecta daca iti doresti o tricicleta electrica cu adevarat performanta disponibila la un pret foarte bun: Verifica oferta pret

     Primesti garantie 2 ani iar transportul este gratuit pana la tine acasa daca o comanzi de aici

     Profita zilele acestea de reduceri si achizitioneazo chiar mai ieftin de atat: Verifica pret redus

 

Lasă un răspuns