Trotineta Electrica DAKOR Insane review

     Trotineta electrica DAKOR Insane de culoare neagra, este ideala pentru persoanele indiferent de varsta, femei si barbati cu agilitate in miscari, care doresc sa isi mentina mobilitatea si a scapa de kilogramele nedorite. Folosind acest vehicul zilnic intr-un oras aglomerat va ajuta sa va miscati mai usor la locul de munca daca mai ales daca este in apropiere, in raza de actiune a trotinetei. Aveti mai multa energie si pofta de viata; Trotineta nu necesita loc de parcare; Motorul electric nu produce gaze poluante, cu efect de sera. Consumul energetic este mai mic ca valoare fata de un bilet de calatorie in mijloacele de transport in comun. Simplu si totusi elegant acest vehicul este folosit in mediu urbane si off-road. Acest model cu dimensiunile de: (L, l, H)cm 122 x 35 x 114 are o greutate de 49 Kg din care greutatea pachetului de baterii este de aprox. 12 kg si nu ocupa mult loc. Datorita dimensiunilor cu ghidon si cu manere pliabile de : (L, l, H)cm 128 x 63 x 28, acest model poate fi transportat si depozitat in spatii inguste. Sistemul de pliere Click & Fold P-Design USA se face foarte usor si repede cu ajutorul accesoriilor, totul fiind explicat de cartea tehnica a vehicolului. Cu toate ca are aceasta greutate trotineta este destul de accesibila pentru a o transporta. In primul rand, este perfect echilibrata, centrul de greutate este exact la mijlocul trotinetei. In al doi-lea rand, are destule zone pentru a fi tinuta cu ambele maini. Inaltimea si design-ul platformei ne indica faptul ca acest vehicol este o trotineta buna de a fi folosita de persoanele de ambele sexe, indicat de la varsta de 18 ani. Trotineta este livrată aproape asamblata. Dupa ce o scoateti din colet, trebuie doar sa montati ghidonul, care are dispozitiv de reglare in inaltime. DAKOR Insane cu dubla suspensie la platforma functioneaza precum o trotineta clasica cu propulsie electrica si va permite sa efectuati plimbari in curte in parc sau pe pistele speciale din oras. O modificare importanta este si adaugarea unui arc elicoidal suplimentar la puntea fata/spate. Aceasta solutie tehnica genereaza o amortizare mai buna a suspensiei si o siguranta sporita in deplasare. Cadrul trotinetei este facut din aliaj de aluminiu vopsit in camp electrostatic, ce dau nastere unui produs extrem de solid. Ghidonul tip BMX este reglabil, in functie de inaltimea pasagerului fiind dotat si cu sistem de blocare. Acest lucru permite ca persoana care foloseste acest vehicul sa aiba o inaltime minima de 150 cm si maxima de 210 cm, cu o greutate de 120 Kg. Sarcina recomandata este de 120 kg, iar sarcina maxima este de 150 Kg. Acest model are in dotare un sasiu cu o platforma, cu sistem dual integrat de amortizare socuri, ce permite ca acest vehicul sa circule si pe trasee cu grad dificil de dificultate cum ar fi potecile montane sau teren accidentat.    In plus este posibila reglarea rigiditatii arcurilor din fata si din spate pentru a se adapta la traseu si greutatea persoanei care foloseste trotineta. Design-ul si stilul acestui vehicul sunt inspirate de tendinta motorului SUV de astazi si reflecta performanta unica a trotinetei. Sistemul dual integrat de amortizare socuri din dotare este complectat si de 2 roti pneumatice cu camera, ce sunt dotate si cu aripi de protectie noroi fata/spate.    Astfel cu acest sistem integrat de amortizare o plimbare printr-un teren accidentat este foarte comoda. Cele 2 roti cu camera off-road marca CST, sunt dotate cu rulmenti ABEC-5 pentru a amortiza socurile transmise ghidonului de denivelari ale terenului, au un diametru fiecare de 11 x 2,5” (27,94 x 7 cm). In plus modelul benzii de rulare al anvelopei ne arata ca trotineta poate sa se deplaseze si pe drumuri grele nepavate. Umflarea rotilor se poate realizata printr-un ventil standard cu ajutorul unei pompe de mana sau al unui autocompresor. In plus rotile sunt dotate cu aparatori de praf si noroi. Pentru siguranta si protectia noastra trotineta are in dotare lumina de pozitie si la roata din spate. Aceasta semnalizare pe spate se aprinde noaptea cand farul este aprins, iar cand frana este apasata stopul cu lumina rosie semnalizeza intermitent cu o intensitate mai mare pentru a atrage atentia. Datorita sistemului de iluminare principal cu spot tip LED de la nivelul inferior al ghidonului, puteti sa participati si la traficul urban pe timpul noptii, ce te va ghida in siguranta spre destinatia dorita.    Sistemul de iluminat din fata poate fi oprit cu excepția luminii de frana spate, care trebuie sa ramana in functie din motive de siguranta. Sistemul dublu de franare la mana cu actionare din ghidon de pe partea dreapta/stanga, actioneaza sabotul de franare pe disc hidraulica cu care este echipata roata din fata/spate. In ultimul timp franele pe disc hidraulice au inceput sa devina din ce in ce mai utilizate in zilele noastre. Iar producatorii se intrec in a oferi diverse modele cu performante deosebite, astfel incat sa poata acoperi toate disciplinele de mountain biking. In acest sens acest sistem de franare pe disc hidraulic, oferind o forta de franare mai buna, sunt in general recomandate pentru activitati extreme, precum trialul sau dirtjump. In plus este marita durabilitatea sabotilor in timp, cu siguranta mult mai mare la franare fata de clasicile V-Brake-uri, cu reglaje ale manetei foarte facil. In schimb acest sistem de franare hidraulic are o greutate de 3 ori fata de sistemul de franare clasic V-Brake, iar intretinerea lui este mai costisitoare, prin schimbarea lichidului de frana si aerisirea traseului. Sistemul de franare pe disc hidraulic s-a copiat de la autoturisme si sa adaptat acestui vehicul, cu unele modificari. Acest sistem de franare are o performanta ridicata de franare, funcționeaza bine in conditii meteo dificile, nu necesita o ajustare constanta si au un termen mare de fuctionalitate daca sunt ingrijite adecvat. Acest sistem de franare functioneaza foarte bine, este foarte rezistent si franeaza ambele roti aproape instantaneu la orice viteza cu care se deplaseaza vehicolul. In plus acest vehicul are si un sistem de franare manual si se executa pur si simplu, atunci cand este nevoie, prin apasarea cu talpa pantofului a aparatori roti din spate, ce are in dotare in acest scop un sprijinitor antiderapant. Zona de frictiune fiind mare, acest sistem mecanic reuseste sa opreasca acest vehicul aproape instantaneu in functie de forta de apasare exercitata de conducatorul vehicolului.     Platforma trotinetei care are o distanta fata de sol de 18 cm, pentru suprafata plana sau accidentata, este dotat cu o suprafata antiderapanta in totalitate, ce ne permit o echilibrare si o priza mai buna la picioare. Platforma din aliaj de aluminiu este proiectat astfel incat sa asigure o stabilitate maxima in timpul mersului si la viraje stranse. Datorita latimii sale de peste 30 cm, platforma va permite sa puneti picioarele asa cum doriti, intr-o varietate de pozitii. Platforma este foarte bine proiectata cu o pozitie suficient de scazuta incat sa nu trebuiasca sa sariti de pe platforma. Langa sasiu exista si un picior de sprijin cu arc pe care trotineta poate fi lasata intr-o pozitie de parcare verticala. Piciorul de sprijin este destul de solid si arata de la prima vedere destul de rezistent. În partea dreapta pe ghidon se afla computerul de bord, sistemul de pornire si de acceleratie al vehicolului. Ecranul de la computerul de bord se aprinde cand este activata bateria. Controlul computerului se face cu ajutorul a trei butoane laterale. Display-ul color cu afisaj multifunctional arata nivelul de incarcare al bateriei, viteza de croaziera, distanta parcursa de la pornire (cu functia trip), distanta totala parcursa de trotineta, Single/Dual motor si alte informatii utile. Cu acest vehicol putem sa circulam la modul Super ECO, ECO sau pentru un plus de putere la modul Turbo. La modul de functionare ECO va permite sa economisiti energia bateriei si sa conduceti pe trasee mai lungi cu o singura incarcare a bateriei. Trotineta pentru a-si reduce puterea minima la aproximativ 750 W (ceea ce este potrivit pentru: incepatori, copii, pentru inchiriere, sau pentru utilizatori in varsta etc.), trebuie doar să activati asa-numitul mod Super ECO. Aceste moduri de deplasare pot fi activate de pe unitatea de control. Cu butonul din mijloc se porneste vehicolul, iar cu cele doua butoane de sus si jos se regleaza viteza maxima de deplasare. In acest sens trotineta are in dotare 3 nivele care limiteaza viteza de deplasare: Primul nivel de limitare de viteza este de 10 Km/h, al doi-lea nivel de limitare de viteza este de 18 Km/h iar ultimul nivel de limitare de viteza este de 25 Km/h. Primul nivel de limitare de viteza este bine sa fie folosite la inceput pentru a te familiariza cu trotineta in mers. Daca este activata functia de pilot automat, functia se activeaza daca pastram o viteza constanta timp de 10 secunde, in acest sens trotineta mentina o viteza constanta fara sa mai apasam pe acceleratie. Functia de pilotul automat se dezactiveaza in momentul in care apasam frana sau acceleratia. Plecarea de pe loc a bicicletei se face prin apasarea butonului On, cu care acceleram trotineta, iar afisajul electronic al autonomiei te anunta cat timp mai ai la dispozitie. De asemenea, in computer mai putem seta si gradul de luminozitate al ecranului. Soneria are si un semnal electronic si monofonic, unde semnalul suna destul de tare, in schimb sunetul nu este deloc asemanator cu apelul obisnuit de “ding-dang”. Daca vreti sa porniti sistemul de iluminare tineti apasat butonul de langa sonerie mai mult de 3 secunde si farul din fata si lumina de pozitie din spate se vor aprinde.    Acest model are un sistem de transmisie de la cele doua motoare direct la roata din fata/spate. In interiorul celor doua roti motoare, exista si un reductor cu un ambreiaj liber care permite trotinetei sa ruleze si fara motor. Aceste doua motoare tip brusless fara perii sunt de tip independent si au o putere de maxim 1900 W fiecare si dezvolta un numai unul singur un cuplu maxim de 22 Nm. Cele doua motoare cu puterea insumata de 3600 W sunt alimentate de un acumulator de curent continuu Li-Ion de 60 V, avand capacitatea bateriei de 36 Ah. Bateriile acestui model de 60V sunt reincarcabile pe o durata de 2-3 ore, pentru o functionare fara probleme. Temperatura de functionare a bateriei este cuprinsa intre -10°C/+50°C, cu autonomie maxima intre +0°C/+40°C. Bateria are circuite electronice de protectie cu egalizarea incarcarii celulelor acumulatorului cu protectie la: supratensiune, supracurent, scurt-circuit, protecție împotriva supraîncarcarii, de protecție a temperaturii, protectie de descărcare baterie, protectie de inversare a prizei. Statia de incarcare se poate conecta de la o priza obisnuita cu tensiunea de 220 V. Viteza vehicolului la modul Turbo este de maxim 70-90/h, ce poate fi limitata la modul ECO la 25 km/h pentru a se supune reglementarilor legii HG 3/2001 si a Ordonantei Guvernului nr. 78/2000. Iar distanta maxima parcursa de trotineta este de maxim 100-120 km, la modul Super ECO cu o inclinare a terenului de maxim 28°. Distanta care poate fi parcursa variaza in functie de greutatea utilizatorului, stilul de condus, tipul terenului pe care ruleaza, temperatura exterioara sau curenti de aer. Acceleratia progresiva si dinamismul noului sau motor fac la acest vehicul o conducere fluida si chiar mai placuta. Trotineta porneste doar dupa ce o impingeti putin la picior, deci orice apasare a clapetei de acceleratie in timp ce trotineta sta pe loc nu are niciun efect. Aceasta trotineta respecta standardul european de siguranta EN957 si este certificat CE respectand directiva CE-ROHS-EN957 cu continut limitat de materiale daunatoare. Pachetul ce insoteste aceasta oferta contine: 1 incarcator, 1 manual de instructiuni, set chei de montat/demontat, pompa de unflat roti. Trotineta electrica DAKOR Insane se foloseste in felul urmator: Ajustati inaltimea ghidonului; Va asezati confortabil pe platforma vehicolului si va plimbati pentru o viata mai frumoasa. Acest vehicul electric nu este considerat ca vehicul motorizat, ca atare conducatorului nu i se cere permis pe conducere. Totusi va recomandam sa adoptati pe drumurile publice o viteza adaptata circumstantelor si legislatiei in vigoare. Iar fata de pietoni care raman prioritari, sa adoptati o abordare in conducere prietenoasa.

IN CONCLUZIE:

     Aceste prezentari de date tehnice sunt utile si lasa la latitudinea dv. pentru a achizitiona un produs de calitate, ce va contribui in mod sigur la un mod de viata cat mai bun, mai ales ca raportul calitare pret este excelent.

Recomandare:

      Consider ca este alegerea perfecta daca iti doresti o trotineta electrica cu adevarat performanta disponibila la un pret foarte bun: Verifica oferta pret

      Primesti garantie 2 ani plus transport gratuit daca o comanzi de aici

Lasă un răspuns